Volim ja ovu sarajevsku jesen, pa džaba! Jeste da je hladno, ali je nekako ugodno šuškati po ovom lišću, uživati u posljednjim zracima sunca, posmatrati boje… Ne znam ko je odlučio da je proljeće vrijeme za ljubav, ali se ja tu definitivno moram umiješati i kategorično reći da je jesen pravo vrijeme za zaljubljivanje. 🙂 Ma, zar nije lijepo kad je vani hladno, a vi se ušuškate u zagrljaj voljene osobe i zajedno slušate kapi kiše kako „tamburaju“ po prozoru ili gledate snijeg dok pretvara sivu svakodnevnicu u prelijepu bajku? Ali, zima je već posebno godišnje doba, o njoj ću nekad kasnije pisati…

Sada bih da držim za ruku nekoga meni dragog i šutam lišće po rijetkim, ali divnim sarajevskim alejama. Ja sam dijete jeseni i za mene je jesen najljepši period godine- sjetan prelaz iz razdraganog doba u ono zrelo- kao neki period odrastanja. U meni jesen budi romantično raspoloženje i želju za poljupcima. Da, želim mnogo, mnogo poljubaca, držanja za ruku i dječačkog bacanja u lišće- jednom se živi, zar ne?

A znate šta je najljepše? Najljepši je onaj prvi poljubac! To je onaj koji čekate i priželjkujete od prvog trenutka kada ste upoznali tu osobu. Sanjate o tom poljupcu otkad ste prvi put na licu te osobe ugledali osmijeh upućen baš vama. I svaki put kada pomislite na taj prvi poljubac, osjetite nervozu u stomaku- ono što ja volim zvati crvići! 🙂 Ma, kakva janjetina- crvići su zakon 😀

I onda vam se lica prvi put dotaknu, a sekunda prije nego vam se usne spoje traje čitavu vječnost- ma, zar to iščekivanje nije najljepši osjećaj na svijetu?

I da vam kažem nešto u povjerenju, prvi poljubac uopšte ne mora da bude samo jedan- može biti milion prvih poljubaca ako ste dovoljno kreativni i zaljubljeni! 🙂

Da, veze su teške. I da, ponekad je ljepše biti sam. Ali, prosto poželim da mi neko grije ruke, pokloni crveno-žuti list kestena, nježno poljubi i uljepša mi svaku sekundu kada pomislim na njega. Počeh da romantiziram… Ali, nije ni to loše, vjerujte mi. Pišem ovaj tekst nasmijana i vesela, zamišljajući taj prvi poljubac sa nekim ko niti je princ niti je savršen, ali će očarati mene. I iako se taj neko još nije pojavio, ja ne odustajem! 🙂 Zaljubljena sam u život, oduševljava me svaki dan, a i nekad ovih dana odlučila sam da se prestanem nervirati. Život je lijep, nemojmo ga trošiti na suze i nerviranja, od toga samo iskaču bubuljice 😀

Da vam iskreno kaže vaš Optimista, nemojte da vas bude strah zaljubiti se- čovjek je, na kraju krajeva, stvoren da voli 🙂 Don't give up 😉

