Problemi u vezi, problemi na poslu, problemi na fakultetu, problemi, problemi, problemi… Pa, stanite malo, kakvi problemi? Je li u pitanju vaše zdravlje ili zdravlje nekog vama bliskog? Je li pitanje života i smrti? Ako nije, onda su problemi zanemarivi. Za mnoge stvari u životu, ma za skoro  sve, postoji popravni ispit iliti druga prilika. Zašto onda tugovati i brinuti se zbog stvari koje će se riješiti?

Mi ljudi smo u najmanju ruku čudni. Ima nas svakakvih- emotivaca, patetičara, dramatičara, hladnokrvnih, sanjara, racionalista… Ali, baš zato je ovaj svijet šarolik i zanimljiv! Bilo bi dosadno da je drugačije, zar ne? Ja sam, recimo, nepopravljivi sanjar. Vjerujem u čuda! I čuda se zaista dešavaju, dovoljno je da vjerujete… Da li ste nekad naslutili nešto, poželjeli željicu i čvrsto vjerovali u njeno ostvarenje, i gle čuda- ostvarila se?! Ma, znam da vam se to desilo! 🙂

Stalno nas savjetuju- pozitivno razmišljajte, budite optimiste… Nije uvijek lako biti optimista (znam iz iskustva 😉 ), ali vremenom se nauči da od nerviranja i stresa nema ništa. Moja drugarica EN je pisala o zidinama koje čovjek ima oko sebe (da se razumijemo, nemamo ih svi). Razmišljala sam malo- zašto gradimo te zidove? Da se zaštitimo? Ili samo da budemo neko vrijeme sami? Jesu li nam zidovi prijeko potrebni? Da li se zidovima ustvari štitimo od problema?

Kao što rekoh, ja sam sanjar. Sanjam da ću jednog dana imati sve što želim, sanjam da ću sresti srodnu dušu (a ona postoji za svakoga, pisat ću vam i o tome), sanjam o boljem svijetu, sanjam… Ponekad kažu da se trebam probuditi i suočiti sa realnošću. Ma znate šta? Ne želim. Dok god vjerujem u dobro, dobro će se i dešavati. Ovih dana prošla sam kroz jedan malo  stresan period jer sam brinula za zdravlje meni jako, jako drage osobe. Ali, ni jednog trenutka moja vjera u pozitivan ishod nije bila poljuljana. I hvala Bogu, kao što naš narod kaže, sve je ispalo dobro.

Elem, šta želim reći- malo je stvarnih problema, kojima je dozvoljeno da nam ne daju spavati i koji nam smiju povećati krvni pritisak, šećer, nervozu… Ali nikada, pa ni kod stvarnih, ozbiljnih problema, ne smijemo razmišljati negativno, koliko god da je strašno i koliko god da boli. Vjera je ono što nas održiva živima!

Mladi smo, danas se zaljubimo- sutra prebolimo; padnemo ispit- drugi put ga položimo; stres na poslu- pa zar je naše zdravlje vrijedno toga?

Razmislite o optimizmu…

