Oznake

, , , , ,


Ovo bi trebao biti blogpost za sve nas studente koji kukamo kako imamo puno učiti, a ustvari fejsbučimo, tvitamo, pišemo gluposti, napravimo generalno čišćenje stana ili upravo u trenutku kada otvorimo knjigu zovne nas neko da nam kaže da upalimo TV jer počinje nova sezona omiljene nam serije. Kampanjci, to je naše ime i ponosno izgovaramo tu riječ kao da smo neka elita. 🙂 Elem, ja sam danas imala dva ispita, pravo dobro su prošla s obzirom na minimalnu količinu učenja i truda koja je bila uložena. Sutra imam još jedan, prilično dosadan ispit. I da, sad bih trebala učiti umjesto pisati ovo, ali poželjela sam objaviti nešto. Trpi ova tastatura mnogo mojih hirova i zezancija, može istrpiti i ovaj neozbiljni blogpost.

Prvo, da nam svima čestitam Novu godinu- pored zdravlja i sreće želim nam da položimo sve ispite sa najboljim mogućim ocjenama, da puno čitamo, da se družimo, da budemo uvijek optimistični i da smo dobro raspoloženi što je češće moguće. Listu želja sam napravila, Djed Mraz malo kasni, ali duga je godina, a ja sam strpljiva. 😉 Lista odluka za ovu godinu moraće malo sačekati, mada u glavi već imam neki draft šta i kako.

Idemo dalje. Praznici su bili divni, mada, kao i svake godine, prekalorični. Kod mene to traje od 25. decembra do 8. januara, pa sam uspjela nabaciti i nekoliko kilograma koji me muče kad se pogledam u ogledalo. Žena, k'o žena, nikad zadovoljna. I u tom mom razmišljanju o najbržem mogućem maratonskom skidanju viška, naletim na tekst I zrak deblja, zar ne. Odličan recept za bore smijalice i simpatična lekcija za sve nas koje se uvijek žalimo.

I učenje je dobar način za skidanje kilograma, ali i za dobijanje podočnjaka, ako ste noćni tip. Kod mene to izgleda ovako:

kafa, knjige i markeri na podu

Kako vi učite? Učite li uopšte?

Meni je draže da čitam knjige nevezane za faks, pa sam ovih dana počela čitati Petu aveniju od Candace Bushnell i kupila sam Kći čuvara uspomena od Kim Edwards. U Kozmo drogerijama uvijek se može naći poneka zanimljiva knjižica po stvarno mizernoj cijeni od 4,95KM, preporučujem da malo prošvrljate i pronađete nešto za sebe. 🙂

I za kraj, pošto sam u nekom raspoloženju traženja ljubavi i zaboravljanja prošlosti, ostavljam vam ovu pjesmicu. Ko je ne zna, nek’ posluša, a ko zna, nek’ se podsjeti. Ja se vraćam svojim knjigama i markerima. 🙂

Ljubi vas Optimista

 

 

P.S. Komentarišite. Podijelite i vi nešto sa mnom, nemojte da samo ja pričam 😉

