Oznake

, , , , ,


Umorna od učenja i lijena da nastavim, uzela sam u ruke svoj plavi rokovnik i počela da ga listam. Ovaj rokovnik me je pratio kroz cijelu 2011. godinu i u njega nisam zapisivala samo teze sa predavanja nego i razmišljanja, male mudrosti,citate i svakojake sitne  razonode. Nakon što sam se ismijala i prisjetila svih tih malih čarobnih trenutaka, odlučila sam sa vama podijeliti one najinteresantnije. Nadam se da će vam se svidjeti 🙂

24.05. 2011.- tada sam bila novinarka na TV Hema, a ove „mudre riječi“ ispisao je moj snimatelj Bade dok smo bili na zadatku:

„Studentski domovi Nedžarići od 10:45 do 11:30 pili kafu. Od 11:30 do 11:35 snimanje inserata. Ministrić Suljagić je bio na facebooku, uhvaćen na djelu. Od 11:35 do 12:30 pili kafu. Naidi rođendan. Ispušio kutiju cigara od 10:45 do 13:00. Dosadno drama. Prisutni u bifeu: TVSA, Pink, TV1, Federalna. Ne piju ništa (kokuzi)… Raspad sistema, konobar treći put časti. Studenti plaćaju 111 KM mjesečno stan, režije, peglanje, pranje, hranu. Ministri su na ručku poslije sastanka. Jedu zlatnim kašikama, kao što je rekao Alija Izetbegović, citiram, ‘Borci će jesti zlatnim kašikama’. Hayatovci stižu, organizacija na nivou. Konobar prska prostoriju sprejem protiv komaraca. Tugoooo. Konobar se izgubio. Senko, za ovo snimanje ću te objesiti. Pa što mene bolan, tugoooo moja.“

28.05.2011- zapisano tokom predavanja Drenislava Žekića na konferenciji „Proactive“:

O, majstore moj!

–          Danas mijenjaj sebe, sutra mijenjaj svijet

–          Budi asertivan, ne iskazuj ljutnju odmah

–          Manje pričaj, više slušaj

–          Ne sekiraj se

–          Uživaj u životu

–          Ako si u tolikoj frci s rokovima da ništa ne možeš stići, otiđi popit’ kafu

Uvijek budi spreman na promjene, postavljaj sebi nove izazove, ne dozvoli da te nerviraju stvari na koje ne možeš utjecati. Čitaj, piši, uči i popodne malo odspavaj. I ne zaboravi OSMIJEH! 🙂

01.06.2011- zapisano pored datuma:

„Svijet mi bojiš osmjesima!“

15.06. 2011.- zapisano tokom konferencije“ Il’ si brand ili nisi“:

– Brand je lična karta. On se odgaja, to je proces, to traje.

– Umjesto jednog problema, ponudi tri rješenja!

– BH. tržište: mala bara puna krokodila

„When it comes to communication, anything is possible!“

04.10. 2011.- prvi dan predavanja u novoj akademskoj godini:

„I love predavanja with A., S. & E.“

27.10.2011.- E. je našvrljala ovo tokom predavanja iz Andragogije:

easy way, my way

12. i 13. 12. 2011.- zapisano tokom Šeste škole medijske etike:

– Bez slobodnih medija nema slobode

– Stalno se bavimo velikim temama, umjesto ljudima oko nas!

-„Zvjezdano nebo iznad mene i moralni zakon u meni“ Immanuel Kant

17.12. 2011.- zapisano tokom predavanja iz Kreacije:

„Potrebna je velika hrabrost jer priče nemaju uvijek sretne završetke i jer čovjek mora ubiti strah da bi živio u priči- Miljenko Jergović“, zapisala Ane…

… a ja sam ispod dodala jednu crticu:

–          Obećanje je duša propagande!

20.12.2011.- zapisano tokom vježbi iz Javnog mnijenja:

„Na koncu svake filozofije stvarnosti stoji javno djelo- Herbert Marcuse“

Sabrina Kaljić i Aleksandra Kuljanin se dosađuju.

27.12.2011.- napisano tokom pauze, u fazi „dubokoumnog“ razmišljanja:

„Ljubav pravi čuda.I čudovišta.- Tajna zaljubljenog vjetra“

I onda dodatak moje mašte:

„…naslonila se na njegovo rame. Gledao ju je tako ranjivu i bespomoćnu, tako sitnu. Poželio je da je zagrli i ne pusti nikada. Sutra će možda opet biti tuđa, znao je. Ali, noć je duga. I zagrlio ju je, želeći da je samo njegova. Zauvijek…“

plavi rokovnik

