Dugo nisam pisala (često ovako počinjem postove, hmm), a evo sad još tražim i vašu pomoć- shame on me 🙂 Da ne bih puno pametovala, evo o čemu se radi- povodom 6. aprila, Dana Grada Sarajeva, želim napisati jedan tekst za web portal Novinar.me, za koji već neko vrijeme pišem. Ideja je da skupim sjećanja i osjećanja svih onih koji žive u Sarajevu ili su na neki način vezani za njega i izaberem najupečatljivije koje ću onda uvrstiti u tekst. Zato vas sve lijepo molim da mi u komentarima odgovorite na ova dva pitanja (ili bar jedno od njih):

1. Zašto volite Sarajevo i šta, prema vašem mišljenju, najbolje opisuje ovaj grad?

2. Da li ste tokom opsade bili u Sarajevu i da li želite sa drugim ljudima podijeliti neko svoje sjećanje ili priču? Ako da, ukratko napišite u komentaru.
Koliko ja volim svoj grad možda najbolje govori tekst Sarajevo grade, šta ti papci rade. Nadam se da neće biti zlonamjernih komentara, jer ni ja nemam zle namjere i da će biti puno odgovora 🙂 Naravno, ukoliko želite biti anonimni, to nije problem, poštujem i neću stavljati ime uz odabrane izjave 🙂 Hvala unaprijed na pomoći, nadam se da će vam se konačni tekst svidjeti 🙂

 

P.S. Ukoliko ipak ne biste da pišete ovdje, možete me kontaktirati i na Twitteru, kao i na email kuljanin.a@gmail.com. Dobrodošle su i fotke, mada ja najviše volim pisanu riječ 😀

