Oznake

, , , ,


„Znaš, da ne studiramo po Bolonji, sad bi bili apsolventi“, reče Adnana prošlog ponedjeljka nakon što smo odslušale naše posljednje predavanje dodiplomskog ciklusa.

„A šta samo onda sad, po Bolonji?“ pitala je Nasiha.

„Pa bolonjci. Jok, bolonjezi, eto to smo!“ odgovorih.

Nama je ovo bilo smiješno. Apsolventice, bokte! Al’ umalo.
Danas smo završili sa redovnim ispitnim rokovima. Naravno, ostali su popravni junsko- julski rokovi, ali ja molim neku višu silu da ne moram ponovo prolaziti kroz ovu muku koja me snašla u posljednjih 7 dana. Bolonjezi vala baš, sve su nam smiksali k'o kakve gurmanske špagete pa nit’ znaš gdje je kraj ni gdje je bio početak. Još diplomski, ako bude sve udure, pa đuture na master.

„Nego, ljudi, šta ćete vi za master?“ pita Jaca na kafi danas. Svi se nekako usaglasismo da ćemo nastaviti ili PR ili novinarstvo, neko R, neko RSF, možda i vanredno, zavisi od posla. E, onda oplesmo po poslu. Ja promrmljah da častim kad bude plata (prva prava, a čini mi se da se bliži :)), Amar dodade da i on časti sredinom mjeseca kad bude njegova prva, Nasiha i Nermina se složno dogovoriše da časte čim polože onaj prokleti ispit s kojim se svi namučismo, Adnani držimo fige da konačno dobije taj posao (a na dobrom je putu!)

I tako, svi se pohvalismo, počastismo riječima, ako ništa drugo, i pošteno se ismijasmo. Na red dođoše i one vječne ljubavne teme, iz kojih smo izveli zaključak da smo svi manje- više komplikovani, nezreli ili emotivno disfunkcionalni. Ovo posljednje bih bila ja. Vjerovatno i ovo prvo, a i ovo drugo. 😉

Svako svakom savjet daje, a sebe posavjetovati ne zna. Ali zato smo valjda tu jedni za druge, majku mu 🙂

Malo po malo, u razgovoru i fotkanju, prođoše 2h k'o dlanom o dlan. I svi negdje žure, a niko da krene prvi. Mazlumska, rekli bi Mostarci. Jok ba, sarajevska 😉

Nedostajaće mi ovo. Prije predavanja na kafu, poslije predavanja na kafu, u toku predavanja na kafu. Al’ sad smo valjda stasali da konačno odrastemo. Ili ipak ne? Jesmo li spremni za taj finalni ispit, prekretnicu, diplomu koja će uramljena stajati na zidu ili pak kupiti prašinu u fioci? Sad bi Anera citirala Đuru: „Sve znam, sve sam spremio!“
„A znaš li Hamleta?“
„Hameta? Kog Hameta? Ima li curu, đe izlazi?“

I tako…

 

