Oznake

,


Imam previše godina da bih nosila loše cipele. I previše godina za ofucane farmerke. Previše godina za lošu ishranu. Previše godina da u novčaniku nemam novca za taksi kad zatreba. I previše godina da bih sate trošila misleći na tebe.

Pa ipak, nosim nekvalitetne cipele i stare farmerke, ovisnica sam o slatkišima i svim mogućim grickalicama, nemam novca nekad ni za kafu a kamoli taksi. Naslućuješ nastavak?

Kad sam napunila 24 napravila sam spisak stvari koje želim uraditi u narednoj godini i sve su uključivale ili podrazumijevale tebe. Skupiti novac za poklon za tvoj rođendan. Put u Bukurešt. Karte za koncerte, planovi za ljetovanje, izlasci, putovanja, voljeti, biti srećna, imati vremena za drage ljude… Nisam ni zagazila u 24. kako treba a ostala sam bez motivacije. Pomislih, imam previše godina da bih se tako lako predala. Nisi ni prvi ni zadnji.

Imam previše godina da bi mi ljubav bila najvažnija na svijetu. Želim putovati, otkriti sve što nisam do sada, želim jesti u svim dijelovima svijeta, želim skočiti sa padobranom, želim mijenjati poslove, želim živjeti u Londonu. Imam previše godina da bi me ljubav vezala. Imam premalo godina da bih se vezala.

A ipak mi nedostaješ. Nedostajala mi je tvoja ruka dok sam hodala ulicama Istanbula. I tvoj poljubac da me ohrabri kad još uvijek hodam a previše sam umorna. I tvoj zagrljaj, i oduševljenje svime što je novo za naše oči. I ti, da mi budeš vodič. I ja, kakva sam bila na ulicama Firence, Venecije, Rima, Minhena, Pariza, Salzburga.

Nedostaje mi da ti pričam o putovanjima na koja nismo zajedno išli. I kad sam sletjela još uvijek sam u mislima bila ubijeđena da ćeš me ti čekati na aerodromu. Jer nijedno putovanje neće biti isto bez tebe kraj mene. Niti je išta više isto.

Nisam shvatala da svemu dođe kraj pa i nama. Bila sam toliko ubijeđena da smo savršeni da nisam primjetila kad smo to prestali biti.

Imam premalogrow-500-days-of-summer-15216717-500-608 godina da se ne bih zaljubila ponovo. Imam previše godina da bih bila naivno zaljubljena ponovo.

Nedostaje mi najbolji prijatelj. Preboljet ću, imam premalo godina da ne bih preboljela. Ali imam previše godina da bih zaboravila. I da me ne bi boljelo.

Imam previše godina da bih nosila loše cipele. Kupit ću nove. I previše godina za ofucane farmerke. Nabaviću nove. Previše godina za lošu ishranu. Jest ću voće i povrće umjesto slatkiša i grickalica. Previše godina da u novčaniku nemam novca za taksi kad zatreba. Odvojiću novac „za svaki slučaj“ u poseban pretinac. I previše godina da bih sate trošila misleći na tebe. S tim satima još ne znam šta ću.

Jedno znam – imam previše godina da me ne bi boljelo to što nismo bili pravi jedno za drugo.

